1 månad

Hej! 

Det var längesen! 
Det blev en bloggpaus på ca en månad. Har aldrig haft det förut. Har varit lite skönt med en paus samtidigt som jag saknat att blogga. Ser dessutom på statistiken att många av er kikat in här varje dag fast jag inte skrivit nåt. 
Så vad var hänt sedan sist? 

Hästmässigt har det inte hänt så mycket. Nino har varit halt och vilat i tre veckor men ska kollas igenom igen i morgon så får vi se om han kan börja sättas igång igen. Jag har inte varit hem till Edsbyn och ridit heller så jag börjar få lite hästabstinens. 

Jag har jobbat som lacktekniker i 6 månader och är nu fastanställd! :D 
Mycket jobb och mycket att lära sig men jag tycker det går bra :) 

Jag har skaffat gymkort och ska börja träna igen. Måsta skaffa mej bättre hållning!

Utöver detta har jag och mamma varit och kollat på SM i strongman. Sjukt kul och häftigt att se! 
Sen har jag och Micke varit iväg och kollat på banracing. Jag fick även åka med Mickes kompis några varv = sjukt glad tjej! :D Världens största smile hela tiden så jag fick nästan träningsvärk i kinderna hehe. Sjukt sugen på att bygga om min 240 till racebil! 

Foto Fredrik Värnebjörk

1 Anne:

skriven

Grattis till jobbet! Roligt att du är tillbaka, har saknat bloggen. Gymkort på Friskis? Då kan vi ses där nån kväll, om inte en ridtur nu när älgjakten är över?

Svar: Tack! :D Nä jag valde Rimbo Kroppskultur så vi ses väl inte där men gärna en ridtur :)
MalinKalin

Kommentera här: