After Work

Idag har jag inte varit så kaxig hehe. Det var AW med jobbet igår och lite halvt avskedsfest för mej eftersom jag börjar på ett nytt jobb om en vecka. Jag vet, jag har inte berättat det för er men ni får mer detaljer i morgon ;) 


Vi hade AW på Latitude 59 i Uppsala. Först hade vi möte och fick se lite statistik på hur duktiga vi varit samtidigt som vi åt middag ;) Sen bowlade vi och spelade shuffleboard. Det gick skitdåligt för mej haha men vi hade kul ändå. 

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan framför mello. Jag tänkte på en sak idag, så som min dag har varit idag, att bara äta och sova, äta och sova det måste ju vara så livet är för en katt ungefär. Lite bus också men annars ett chill kattliv haha nu ska jag sluta svamla. 

Bjuder på två suddiga bilder från igår när vi spelade shuffleboard :) 

Kommentera här: