Strömsholm 2017 Fälltävlan

Ååååh vad jag drömde mej bort till ponnytiden när jag och Donathello tävlade fälttävlan! Jag kommer definitivt köpa en häst som går fälttävlan i framtiden. En fälttävlanshäst klarar ju alla discipliner vilket är perfekt för mej som inte vill begränsa mej till bara en diciplin.

Blev så jäkla sugen på att köpa häst så jag plöjde igenom hästannonser i flera timmar igår! Hittade flera fina men speciellt en som magkänslan gillade. Hör och häpna ett fullblod som går fälttävlan. Alltså inte ett halvblod som jag så länge varit inne på. 

Men ja jag ska inte köpa nån häst än eftersom jag inte vet riktigt hur det kommer funka med jobbet. Fast så himla frestande nu när jag har "sparat klart" och faktiskt skulle kunna köpa om jag vill. 

Nog babblat om hästköp! Här kommer bilder från terrängdelen från Strömsholms 1* och 2* fälttävlan :) Otroligt fin anläggning och härliga banor! 

Tyvärr har bloggappen fått spunk och lagt in alla bilder hullerombuller men ni får ha överseende med det för jag får helt enkelt inte till det. 

Som typ alla andra stog jag vid vattenhindret och kollade. Alltid mest action där! Höll fan på att få en hjärtattack flera gånger ;) 

Kommentera här: