Speed weekend 2017 iskörningen

Idag ska ni som sagt få bilder från gårdagens iskörning. Det blev mest bilder från driftingen eftersom jag tycker det är roligast och man såg bäst där också.

Vill ni se filmklipp därifrån så finns det på min insta (miss_malinkalin) om ni vill kolla :) 

Jag har flängt runt lite idag. Nu har jag precis kommit hem från en föreläsning med landslagsveterinären Mia Svensson. Väldigt lärorikt! Innan det var jag till Petra och hälsade på och innan det var jag och Micke till Tobbe och hängde lite i garaget :) 

Syns lite dåligt men här kör dom speedway på isen. Kollar man noga så ser man det är en mc och människa som nästan ligger ner i kurvan i mitten av bilden. 

Syns inte så bra här heller men dom kör med svävare på banan. 

Sen är resten av bilderna från driftingen ;) Blir så jäkla sugen på att bygga isbil och köra! 

Kommentera här: