Söndag

Har ni haft en bra helg?
Det har jag! Helgens höjdpunkter var träningarna med Nino, saffranssemlor, marsvinsmys och att Micke fick tillbaka sin mc som blev stulen i somras.
Polisen ringde idag och sa att nån hade tipsat om hans mc och den stog inte så långt bort från Rimbo så vi fick åka och hämta den. Jag trodde aldrig att han skulle få tillbaka den. Var helt säker på att dom som stulit den hade antingen sålt den vidare eller dumpat den i nån sjö eller liknande.
I flera veckor efter stölden tyckte jag det var lite läskigt att vara på undervåningen och speciellt i rummen med fönster ut mot altanen där Mickes mc hade stått tidigare. Jag var rädd att det skulle stå nån där som tänkte bryta sig in och sno nåt mer men nu har den där kusliga känslan avtagit mer och mer som tur är.

Annars då... Ikväll har grisarna och jag myst i soffan och laddat upp för en ny vecka. Borde egentligen sova redan men jag är för pigg för det så jag får väl snurra några varv här i sängen innan jag somnar ;)
I morgon är det Sofia-träning med Nino som gäller.
Till mina läsare i Edsbyn måste jag bara påminna att det är luciashow på ridklubben den 11 dec (på söndag alltså) så då måste ni dit! :D
Linda och Snuttan ska vara med och showa lite och jag ska vara hästskötare/groom.

Grismys i soffan ;)

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

vilka sötnosar

Kommentera här: