Efter två veckors vila

Igår satt jag på hästryggen igen efter två veckors vila :)
Det var med ett leende på läpparna som jag och Nino tussade runt på utebanan!
Vi tränade inte så länge eftersom jag är väldigt rädd om mina nyligen läkta skavsår men det gick bra.
Jag tänkte att vi ska börja träna mer på övergångar mellan skritt och trav. Han är alltid villig till att börja trava men att sakta ner till skritt är ju astråkigt ;)

Vilken härlig sommardag det blev igår förresten! Jag hann med att sitta ute i solstolen i bikini en liten stund innan jag åkte till stallet :)
Nu däremot smattrar regnet mot taket fast det gör inget när man ändå ligger i sängen och ska sova. Lite mysigt tycker jag och sövande ljud. Natti natti!

1 Vendela Asplund:

skriven

Kul att vara uppe på hästryggen igen :-)

Svar: Verkligen! :)
MalinKalin

Kommentera här: