Nytt från Hööks



Jag har nyss hämtat ett paket från Hööks på posten :) 
Kanske inviger mina nya grejer i helgen när jag ska till Edsbyn. 
Wiiie! 

Dressyrträningen blev inställd ikväll fast just ikväll kände jag att det inte gjorde så mycket för jag har blivit dunderförkyld... Igen...
Det enda som verkar hjälpa är ju att sova mycket och dricka flera liter vatten varje dag ungefär. Så det siktar jag på. 

Förhoppningsvis är jag frisk och fit for fight nästa vecka igen! :) 

Hur är det med er då? Har ni klarat er från förkylningar i höst? 
1 Maja:

skriven

Krya på dig! Jag är också dunder förkyld.. Är dock snorig osv. året om, är 99% säker på att jag är allergisk mot hästar då hela familjen också är det, haha. :(

Svar: Usch vad tråkigt :/ Men kan du inte kolla om du kan få medicin för det då? Krya på dej du med :)
MalinKalin

2 Hanna:

skriven

Åhh vad har du shoppat?!

Svar: Jag köpte nya ridhandskar, en mössa och ridbyxor. Kommer inlägg om det så klart ;)
MalinKalin

3 Therese Johansson:

skriven

Superfin blogg och fina bilder, ha en superhärlig dag! :)

Svar: Tack så mycket! :)
MalinKalin

Kommentera här: