Sjukling

Jag har varit dunderförkyld nu här i några dagar. Det började förra helgen, sen i tisdags orkade jag inte ens stanna kvar på jobbet och motivlacka som jag brukar på tisdagar. Hoppades att jag skulle vara piggare på onsdagen för att kunna vara med på dressyrträningen men det slutade med att jag var hemma från jobbet och det blev ingen träning heller. Jag klev upp när klockan ringde men kände att det går fan inte att jobba och må så här så jag gick och la mej igen. När Micke hade åkt till jobbet sov jag 4 timmar i sträck och det var nog välbehövligt!
Nu är jag dock fit for fight igen och jag jobbade i fredags :)
 
 
 
Gammeldags vaniljglass med "mylta" som mormor har gjort. Mylta är lite som hjortronsylt kan man säga. Det gjorde i alla fall gott åt min onda hals ;)

Kommentera här: