Daniel Zetterman vann



Daniel Zetterman vann 1.40 finalen i stora rundan :) 
Så många duktiga ekipage så man nästan börjar dregla. 
Jag och mamma hade så kul i dag så vi åker dit och kollar i morgon också fast vi egentligen inte skulle det ;)
Då går SM-finalerna för junior, young rider och senior. 
Det var två tjejer med i dag som tävlar för Bollnäs som jag har tävlat mot på ponnytiden. Himla kul och inspirerande att se att dom har kommit så här långt :)
I morgon är den ena tjejen med i young rider SM-finalen så då håller jag och mamma tummarna för henne. 

Synd att det regnade så mycket. Splash sa det när nån rev ett hinder. 
Det blir ju så ruggigt och kallt när det regnar. Jag och mamma hade täckjackor på oss och det var tur annars hade vi frusit jättemycket. 
Helt sjukt, täckjacka i juni liksom! 

Kikade lite i försäljningstälten och mamma köpte såna där benpaddar med kardborreband från Back om track till Donathello. Vi köpte ju såna till Donathello förr en gång också men då tog mamma och använde dom på sina egna ben. Sen fick hon dåligt samvete och köpte nya till honom nu hehe. 

Jag spanade också på lite grejer, får se om ja köper nåt i morgon. 
Hade förresten med min kamera i dag, tar med den i morgon också så det kommer en bildbomb från SM senare i veckan. 

Nu - duschen! 
Efter det - sängen! 
1 Lisa:

skriven

Han är så bra :)

Kommentera här: