Underbar uteritt



Diana fortsätter att leverera! :) 
Hon har varit asbra hela veckan och igår när vi red ut var hon en ängel att rida. 
Gjorde som vanligt att Diana fick gå först på vägen hemåt och den här gången gick det helt utan protest. Annars brukar hon ju vara tveksam till att gå först men nu var det liksom helt självklart :) 
Jag hoppas att poletten har trillat ner nu och att hon har förstått att det inte är så farligt att gå först. Även om det blir bakslag sen och hon inte vill gå först igen så kommer jag leva på detta länge! 
Duktiga Diana :) 

I dag var jag och Micke iväg till Arlanda på bilträff sen var jag till svärmor och kokade saft som ni såg. 

I morgon, söndag, ska jag vara funktionär på distanstävling i Lovisedal. Kom och kolla! 
1 Mamman:

skriven

Härligt när bitarna faller på plats:)

Svar: Ja verkligen :)
MalinKalin

Kommentera här: