Tränade på vattenhinder

I helgen passade jag och Linda på att träna med Snuttan i Bollnäs på deras terrängbana. Största anledningen till att vi åkte dit var för att träna på vattenhindren men det fanns ett till maratonhinder som vi kunde träna på också. Dom andra hindren var det så högt gräs i så där gick det inte att köra.
 
Från början fick jag leda Snuttan i vattnet men när hon hade gått igenom några gånger så vågade hon trava igenom också. Vilken duktig ponny vi har <3
 
Nu i helgen blir det tävling i Sala men där ska vi inte köra något vattenhinder. Nästa tävling kanske det blir vattenhinder :P
 
 
Här är ett av hindren med högt gräs i :P
 
 
Travade över en bro.
 
 
Mitt i vattnet! Plask, plask hehe :)
 
 
Duktiga Snuttan <3
 
 
Tränade på ett maratonhinder :)
 
 
1 Hanna:

skriven

Meeen ni måste ju höra av er när ni är i stan.. Jag vill också vara med :P

2 Sätilaryttaren:

skriven

sv1; ja, det är så mysigt att bada med hästarna :D
sv2;samma här, det beror lite på hästens exteriör om den passar bäst i klippt eller rykt tycker jag =)

Kommentera här: