Målade Eva och Adam :)

 
 
Målade om dom här turturduvorna men texten blev det ju bara skit av fast det orkar jag inte göra om :P
 
Dagen började med några timmars solning ute på gräsmattan :)
Sen fick jag och Linda mat hos mormor och morfar och sen åkte vi till stallet och tog en rid/körtur med pållarna. Det regnade när vi kom till stallet så Donathello var skitsur i dag igen hehe. Han bara kör ner huvudet mellan frambenen hela tiden för att det inte ska regna på mulen :P
Lilltoker hehe.
 
Ikväll får jag vara ensam i mer än 1 minut för första gången på hela semestern för mamma är på poolparty och Linda ska till Bollnäs. Så jag ska ha myskväll med mina marsvinspojkar ;)
 
1 Em:

skriven

blev ju jätte snyggt med lite färg :) tänk att det blir så stilrent med vitt! åå jag tycker texten blev fin och charmig! haah ha mys med marsvinspojkarna du :P

2 BATT:

skriven

hjahahaha roliga! :D

ja verkligen!

Kommentera här: