Söndag

I dag var jag och Linda och hälsade på pappa och så gosade vi lite med Tindra och Sotis :)
Sen åkte vi till farmor och farfar och hälsade på också :)
Vi hittade ett gammalt band som farmor hade spelat in när jag och Linda var små. Vi sjöng och jollade en massa och det var så himla kul att lyssna på det där bandet. Linda var 4 år och jag var 6 år då :P



Lilla Tindra ligger och sover lite :)



Jag och Sotis gosade lite :)
1 Em:

skriven

lite speciellt att ha en film på sig själv som barn tycker ja! det var ett smart drag av Farmor! :D jag har oxå tänkt skaffat filmkamera när vi får familj.. så mkt minnen! å kul att se när man blir äldre.. mysigt å gosa med sotis å tindra! :) åå du, tack för dina ord, att du likes me :D <3 du är väldigt härlig tjej du oxå!! Hoppas det inte blir allför dyrt att köpa nytt/nya? däck, så jäkla typiskt att du skulle få punka då.. :/

Kommentera här: