Försökskanin

Har solat en massa i dag igen :D
Det gäller ju att passa på för det verkar ju inte bli så himla fint väder i helgen :/
Aja det blir nog poolparty i morgon i alla fall även om det regnar hehe.

Petra ska vara försökskanin och testa en ganska ny ansiktskräm mot rynkor som Oriflame har börjat sälja. Vi pratade lite om hur och om den där krämen funkar eller inte så då ville hon testa den. Tog lite före-bilder när hon var på jobbet och hälsade på från semestern (ja jag är avis, vill också ha semester).
Vi får väl se om hon har blivit snyggare om några veckor ;)



1 Sara:

skriven

Kul med poolpart! :)

2 Mamman:

skriven

Hon är ju snygg från början ju. Jag provade föregångaren förra sommaren. Jag brukar få vita skrattrynkor vid ögonen. Det fick jag inte då men det kan ju helt enkelt vara så att jag inte skrattade lika mycke som jag brukar:)

3 Malin:

skriven

spännande att se efter-resultatet sedan.. operationen gick bra men lite små oväntade saker som drog ut på allt. men nu är jag hemma och kurerar mig :)

4 Nathalie:

skriven

tack:D

Kommentera här: