Girls night! :D

I fredags var jag ut med Sandra och Nathalie. Det var så himla kul med en tjejkväll!
Det är verkligen en hel evighet sen jag var ut med bara tjejer och det var så jävla kul :D
En helt underbar kväll! Tack brudar :)

Vi var på Ambassadeur och The Lab. Det var supermycket folk på Ambassadeur!
Riktigt kul att få dansa arslet av sig hehe ;) Dansade flera timmar i streck. Kom väl hem vid kl 6 eller nåt sånt.
Det känns fortfarande i fötterna men det var det värt :D

Igår däremot var det ju inte lika kul. Bakis som en idiot så jag orkade inte skriva nåt men som sagt det var värt det för vi hade så kul.
Jobbigt bara att man inte började bli pigg igen förns vid kl 21 igårkväll haha :P



På Ambassadeur



Nathalie och jag :)



Sandra och Nathalie :)



Dancing!



Och han är?! Många som ville ta kort med oss hehe :P



Sen blev det The Lab. Galet kul hade vi :)



Daniel och jag :)
1 sindra:

skriven

haha tjena tjockis...(till mig själv)

2 Em:

skriven

KUL :D vill oxå ut å dansa! så sällan man gör det nu, det är ju så kul å skönt svänga sig lite! Hoppas du får kul på carweek

Kommentera här: