Mot förkylning



Håller du på att bli förkyld? Då tycker jag att du ska köpa en sån här. Man ska ta några brustabletter om dagen när man känner att man håller på att bli förkyld. Jag tycker att den funkar riktigt bra faktiskt. I alla fall om det är vanlig förkylning det handlar om. Är det en sån där dunderförkylning så kanske det inte gör så stor skillnad men det blir ju inte sämre i alla fall :P
1 jessika:

skriven

det vart skitbra :) beställt till helljusen nu med. jahanehe, vad har du för lampor till den då ? finns ju till alla lampor ;O

2 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Har du någon piercing eller tatuering?

3 Hanna:

skriven

Men Malin är inte du lite sjukt då och då?! Eller har du nyss gjort denna upptäckt?! Jag visar väskorna någon annan dag eller när jag kommer hem.. det är såå segt internet här så jag dör lite emellanåt:)

4 jessika:

skriven

jaha, ne men det finns till massa typer om inte alla typer av lampor :) kika vad du har och leta på tradera ifall du nu skulle vilja skaffa. ropade precis in 55w H1 5000k för 640:- till mina helljus :) jag har H1 30w 5000k till halvljusen :) 5000k tycker jag personligen blir snyggast, inte för vitt och inte för blått :)

5 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: jaha! Jag tycker kroppskonst är så himla kul, har haft i ögonbrynet, läppen och bröstvårtan också... men enough is enough!



Idag ska jag vara modell. Shit, vad läskigt! Vad händer för dig?

Kommentera här: