Höstväder och höstkläder

Usch vad kallt det var i morse. Brrr! Bara en halv plusgrad. Så det var lite frost på rutorna på bilen faktiskt.
Tog ulljackan i morse istället för skinnjackan och så tog jag halsduk och vantar med hehe :P
Bilratten fick klä på sig sin rattmuff också. Stackarn ska ju inte behöva frysa ;)

I dag fick jag också lacka och det gick rätt bra. Fick en egen klarlacksspruta också :D Sen så beställde dom en färgspruta med så jag kan ta med dom till Danmark :)





1 Elina Eriksson:

skriven

Höhö tackar ;D Jaa du, det är en klänning från Gina Tricot jag har på mig, köpte den för ca 1,5 - 2 år sedan, men tror nog att det finns liknande ute i någon butik fortfarande. :)

2 Hanna:

skriven

Var har du köpt de vantarna? Jag vill också ha!!

3 sofie:

skriven

Ja kallt är det ute.. en kväll fick jag skrapa rutorna på bilen men idag klarade jag mig men det är 2.5 minus nu buuurrr.

Kommentera här: