Sista tävlingen

I dag har min lillasyster Linda och våran ponny Donathello gjort sin sista riktiga tävling för nästa år är hon för gammal för att tävla ponny. Det känns verkligen skittråkigt att jag inte får se den nu när jag är i Danmark.

Jag minns själv vad ledsen jag var när jag och Donathello gjorde våran sista riktiga tävling tillsammans. Det är ju lite speciellt att tävla och jag är verkligen en tävlingsmänniska. Visst vi kommer ju fortfarande rida och ha kul med honom men det blir ändå lite extra kul med tävling och så får man ju ett mål att träna till. Fast vi kan ju fortfarande vara med på klubbtävlingar och pay and jump och sånt :)

Det är många som frågar om vi ska sälja honoom nu när vi "inte har nån användning för honom" och "han bara kostar pengar". Men vi ser det inte så. Vi tycker ju om honom och vill ha honom kvar även om vi inte får tävla med honom längre. Det finns faktiskt många som har hästar som dom inte tävlar med.



Våran fina Donathello :)
1 J I L L I Z:

skriven

sv: hehe taack :D<3 ååh fin häst <3

2 AlmaaaA:

skriven

ja, jag har två hundar och när dom fick valpar döpte vi dom till michael jackson, madonna, elvis, lionel messi och marilyn monroe.

Men vi har bara kvar en och två föddes dödfödd och dom två såldes.

Det är en jack-russel

3 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Okej :) Händer något skoj ikväll då?

4 Vendela:

skriven

Sv: Tack! Ja ibland =)



Fin blogg!

5 Hanna:

skriven

Tanken slog även mig, tanken om ni skulle sälja honom alltså. Men det blir ju lite som en familjemedlem när man träffar djuren flera gånger i veckan/nästan varje dag. Men ni ska väll tävla med lilla hästen nu? Det blir säkert kul!!

6 Elina Eriksson:

skriven

Vad fin han är :)

Haha jaa det känns ju skittöntigt att prata in i en kamera, men som du säger så vänjer man sig :P Jaa det är inte lätt, men man ska äta 2-3 timmar innan man tränar, så mycket vet jag :P Helst något med protein, om man vill förbränna fett då, för kroppen använder i första hand kolhydrater som bränsle, och när de är slut så använder sig kroppen av fett istället. :)

7 AlmaaaA:

skriven

ja :(

8 Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]:

skriven

Hahha ja det är jobbigt ;)

Javisst kan vi det, säg till när du lagt till mig!

9 Cornelia:

skriven

sv: attan också de var min pojkväns ;)

10 Vendela:

skriven

Sv: Det blir ofta kjolar, för det är nästan roligate att göra!

11 Netty♥:

skriven

sv' ja dom är riktigt snygga:)

12 liindblaads:

skriven

Tja,

Nu kör jag dagens fråga igen! handlar om Halloween :)

Verkar inte som om alla gjorde som vi och firade halloween idag ! vissa verkar fira den nästa vecka!

men in och svara på dagens fråga om du vill :)

kram

13 Melissa':

skriven

tack, tack:)

14 Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]:

skriven

Har lagt till dig nu! :D

15 Moa - Leos mamma:

skriven

Ok, tyvärr så var det sjukt länge sen jag bowlade. Typ över 1 år sen..haha

16 Z A N D R A :):

skriven

åh så fin :)



sv: tack :D

jorå, det är bra! vad gör du då? :)

17 bella:

skriven

aww tack så mycket :D

18 Sara:

skriven

Vad gör du? ^^

19 Anna:

skriven

AHAHHAAH joo samma blev de här :D

händer senare??

20 Linnea:

skriven

Nu finns vinnaren av helgens blogg ute på bloggen. Kika in om det var du som vann eller inte :)

Om inte, så kommer det en ny chans snart :D

kram!

21 H a i d i s -:

skriven

...godnatt! hoppas du haft en toppeeeen dag



en sekund & du gör stor skillnad.. klicka å rösta..

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Kommentera här: