Pluggat klart för i dag

Nu har jag pluggat skitlänge så nu får det räcka. Vet inte om det fastnade så mycket i mitt stackars huvud men jag har försökt i alla fall. Vi har prov på onsdag så jag hinner ju plugga lite mer under veckan.
Nu är det sängen som gäller och jag hoppas att grannarna inte tänker väsnas länge till så jag kan få sova :P

Natti natti och sov gott allihopa :)

1 E M M A:

skriven

sv: Så bra :P

göru? :)

2 emelie:

skriven

tips på bra låtar? =)

3 Sara:

skriven

Sv; Okej :)

4 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Pluggar och liiider ;P :D



Gillar du tävlingar och sådant? Funderar på att dra igång något, har blivit erbjuden samarbeten med olika hemsidor och så. Brukar du tävla i bloggtävlingar?

5 emelie:

skriven

typ allt förutom hårdrock, metall och opera :p haha

6 christin MODE inredning personligt:

skriven

jobbigt m grannar som låter för mkt när man inte vill..



SV, vi bor i Skåne, mellan Eslöv o Landskrona =) vart bor du när du 'r i Sverige? Vi har en del släkt i danmark så det händer att vi åker över ibland =)

7 Julia:

skriven

sv; tack för din röst :)

8 Jenny:

skriven

SV; Haha ne jag har aldrig provat köra dragracing på en bana, men jag brukar testa lite med min egen bil på vägarna ;) haha. Jaså okej :D

9 Moa - Leos mamma:

skriven

Ja får jag göra, jag och sambon brukade göra innan, då skulle man ju vara bäst..haha

10 Linn:

skriven

Kika in bloggtävlingarna, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

11 t:

skriven

ååh jobbigt när man ska sova å grannarna lever rövare! :P

hoppas du kunde sova sen :)



kramar

12 FINI:

skriven

sv: Taack :D

13 cornelia:

skriven

sv: du fråga om skorna kommer upp på bild snar, läs på min blogg om 15 min får du höra vilken dålig skomänniska jag är! :P

14 Sara:

skriven

Sv; Okej :). Vad gör du nu då? ^^

15 Charlotte:

skriven

För oss står DRKS för Degerfors Rid och Kör- Sällskap :)

16 FRIDA MARBE:

skriven

svar: tack! :D

17 Anonym:

skriven

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

18 M A J A:

skriven

sv; pinsamt är det.. Haha :)

19 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; nu är gåradagens vinnare uppe, kika in och kolla om det blev du , om inte så kommer det en ny chans idag :)

20 Jenny:

skriven

Sv; Haha aavisst :) Nå jag använder pappas Volvo 940, eller en 740 eller en Opel Kadett :) haha. Har inte haft råd att köpa en egen bil än, men snart så :) Och när jag har råd blir det dragracing bil :)

21 julia och clara:

skriven

fin blogg! :)

Kommentera här: