Bowling igen

Igår kväll blev det bowling igen så nu har jag bowlat 4 gånger i mitt liv. Det var ju så kul förra gången hehe :P
Den här gången kom jag faktiskt inte sist en enda gång och så fick jag till nån stirke. Rena turen men ändå ;)
Sen när jag kommer hem så ska jag och pojkvännen dra med några kompisar och bowla mera :)
Efter bowlingen spelade jag lite counter strike med grabbarna. Det var väl ca 5 år sen jag spelade det sist och det var riktigt roligt att springa runt och skjuta lite hehe.





Nybörjar style :P



Captain Morgan style :P



Vanlig style :P



Baklänges style :P



Sen blev det lite cs :)



Gick bra på bowlingen :)

1 E M M A:

skriven

sv: okej, ska äta :P

allt bra idag? :)

2 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Visst är han söt :)

3 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Har du haft en bra helg då? :)

4 Amanda:

skriven

sv: tacks så mycket :D

5 J I L L I Z:

skriven

sv: härligt :D min var helt okej. men vad tycker du om dagens outfit då? :D

6 Yasmine:

skriven

Ja :) Visst är de :)

7 amanda:

skriven

sv: haha okej :p

ja i början men inte sen då känns det inget ..

tack så mycket.

8 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

ååå kul med bowling :D

9 Moa - Leos mamma:

skriven

Tack så mycket! =)



Kul med bowling?

10 J I L L I Z:

skriven

sv: hehe den frågan har jag fått 1000 gånger :D ja det är mitt riktiga, fast har baar i ett par clips nu ;) men längden är min och så :D

11 elin amour [en störd jävel]:

skriven

håller med dig det är sjukt snyggt :D

12 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; nu är gårdagens vinnare uppe, kika in och kolla om det blev du, om inte så kommer det en ny chans idag !:)

13 AlmaaaA:

skriven

min hund heter elvis :)

14 vera:

skriven

Sv: Kul att du ville vara med på veckans blogg.

15 pernillagyllander.:

skriven

Sv; Precis =) Och söndagar är de perfekta tvätt- och städdagar!

16 ellinore:

skriven

sv ; Vad bra ^^

Med mig är de rätt bra :)

17 M A J A:

skriven

Kul att spela bowling :) men min lillasyster brukar slå mig.. så det blir inte att jag spelar så ofta ;)

18 HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D:

skriven

sv: härligt :) jodå det är toppen med mig :)

19 Anonym:

skriven

Hejsan skulle du vara jätte snäll o klicka dig in på länken brevid http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=588&lang=SE&action=confirm o rösta på mig i den stora ellos tävlingen om den bästa outfiten!Din röst betyder så snälla hjälp mig, alla som röstar får en rabattkod på 20% hos min sponsor fashionclub som tack:)kommentera att ni röstat så får ni rabattkoden!

20 M A J A:

skriven

sv; Fast min lillasyster är fem år yngre än mig ;) men det är ju kul att bowla med kompisar.. men vi brukar inte göra det så ofta :)

Kommentera här: