Morsdag

Jävla datajävel! När jag satt på bussen och skulle skriva så var den så lävla seg så batteriet tog slut. Fast nu räcker ju batteriet på min dator bara 20-30 min också för det börjar bli så dåligt...

Eftersom det är morsdag i dag så var vi till Svens mamma och åt mat och tårta. Min egen mamma har jag faktiskt inte hunnit träffa nånting i dag. För när vi kom hem från Svens mamma så var min mamma i stallet med Linda och hästarna för dom skulle ut och rida och köra en sväng och jag skulle ju packa mina väskor och åka till Stockholm igen. Jag får väl ge henne nånting nästa gång vi träffas igen då istället :P
Det var skitdrygt att kliva upp ur sängen i dag. Jag vaknade strax efter kl 11 men var fortfarande jättetrött. Tur att man åkte buss till Stockholm i dag så man kunde sova en sväng :)
Här kommer några bilder från igår kväll.



Färdig fixad inför kvällen





Vi åt lite god glass :)



Gott!



Efter glassen blev det chips och dipp :) Det syns vilka två som var mest sugen i alla fall hehe fast jag räknas nog också till dom. Jag kallas ju även för godisråttan eller godismonstret :P







Svettigt nere på Röda bonden :P



Linda och Jerry nere på Bonden



Fan jag ser ju nästan gravid ut haha men jag blev ju ungefär lika lång som Sven i mina killer heels i alla fall ;)

Kommentera här: