Uppesittarkväll

Ikväll kör jag och Micke uppesittarkväll med Bingolotto och tacos :D 
Gör ni också det? 
Vi äter tacos ikväll för sen kommer det bli så mycket julmat att man spyr på det. Jag är inte så förtjust i julmaten men det är Micke. Däremot älskar jag tacos men det gör inte Micke hehe. Så vi gjorde en deal med tacos idag och julmat i morgon på julafton. 
Jag ska slå in lite julklappar under tiden vi spelar Bingolotto. I år var jag ovanligt sent ute med att köpa julklappar men jag köpte det sista nu i veckan så det är bara inslagningen kvar. 
I morgon ska jag hänga med på en uteritt med tomteluvor och grejer :) 

(null)

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Åh, så gott med tacos! Vi körde på kycklinggryta av samma anledning som ni åt tacos ;)

Svar: Mycket godare än julmat :)
MalinKalin

Kommentera här: