Bio, hästar och hotell

Ja det var väl en rätt bra sammanfattning på förra veckan. 
Sön-fre bodde jag på hotell för vi skulle dema våra produkter med jobbet. Sen på lördagen var jag och Micke och kollade på bio. Jag vet faktiskt inte om vi varit på bio tillsammans tidigare hehe. Vi har ju bott tillsammans i snart 6 år nu men jaa... kanske att vi varit på bio nån gång fast jag har glömt bort det ;) 
Vi såg i alla fall Star Wars i 3D. Jag är väl inte nåt fan av dom filmerna men Micke gillar dom. Fast han var inte så imponerad av just den här filmen. 

Efter bion åkte jag till stallet och tränade Nino.  Han kändes lite knackig och stel men han kan ju ha spänt sig i hagen av kylan eller nåt. 
Sen på söndagen blev det mera häst men då blev det uteritt på Biten. Anne gick med Millan och så följde ägaren till stallet plus en häst med och gick också. Lite kallt var det men jag hade mycket kläder på mej så det gick bra ändå :) 

(null)
 
Millan och Biten :) 

(null)

(null)

(null)

Mysigt hotell med spa :)

Kommentera här: