Trevlig Valborg

Hoppas ni får en trevlig Valborg allihopa! 
Jag och Micke började dagen med en lyxig brunch på Prins Henrys sen har vi varit i verkstan resten av dagen. 
Nu är det soffläge och dags att svulla lite ;) 
Det brukar vara majbrasa på åkern utanför oss men inte i år så vi chillar hemma ikväll. 




Kors i taket, håller jag på att bli vinkärring?! 
1 Matilda Berlin:

skriven

Hahaha, jag satt precis och frågade mig själv samma sak ;) ha en riktigt fin kväll! Kram

Svar: Hehe :P Hoppas din kväll också var bra :)
MalinKalin

2 Karoline:

skriven

Va mysigt ni har det! Hahaha, jag tror att det bara är en fas ;)

Hur går det med lastbilen? Är tanken att säga dem sedan eller ska den behållas?

Svar: Ja det var riktigt mysigt :) Jag dricker ju aldrig vin annars för jag tycker oftast det smakar skit men det här var helt ok hehe.

Det är inte vår lastbil utan det är en bekant som vi hjälper med den. Vi börjar äntligen se slutet nu. Snart är allt grundat och då kan vi snart lacka allt :D
MalinKalin

Kommentera här: