Niello på Strand

Efter Hotell Skansen igår åkte vi till campingen och fixade till oss sen bar det av till Strand där Niello spelade. 
Jag är väl inget jättefan av dom men kul ändå ;) 
Fast lite besviken blev vi ändå. Vi trodde att det skulle vara mer folk och mer drag där. Det kanske är fler som går ut när det är helg än på en onsdag. Fint ställe annars. 
Aja helt okej kväll/natt i alla fall :) 
Synd bara att det regnade när vi gick hem. Vi såg ut som två dränkta katter när vi kom till tältet. 
Det är inte så långt att gå men tillräckligt för att bli pissblöta :P 





Hade nya linnet från River Island med glittrande stenar på kragen. 
Turkos bh under för att matscha blänket i stenarna och armbandet. Svarta shorts och ballerinaskor till det :) 
1 Mamman:

skriven

Snygging! Blånageln håller på att växa ut ser jag;)

Svar: Tack :) Japp snart har jag en normal nagel igen ;) /Malin
MalinKalin

2 Johan Olsson:

skriven

Jag bara älskar att läsa din blogg! Själv bloggar jag med en del.

Törs jag fråga om du finns på facebook?

Bästa hälsningar Johan

3 Johan Olsson:

skriven

Hej Malin!

Jag bara älskar din blogg!

Många fina bilder är det allt :)

Törs jag fråga om du finns på Facebook?

Bästa hälsningar Johan

Kommentera här: