Vila i frid farfar <3

Egentligen var det lite väntat eftersom han har varit dålig och legat på sjukhus ett tag men ändå blev det som en chock.
Sånt går liksom inte att förbereda sig på. Det känns både tomt och lugnt på något konstigt sätt för sista tiden har varit ett lidande för honom så på det viset var det nog skönt för honom att få somna in. Nu har han inte ont längre.
Men sen kommer saknaden och sorgen som hugger en i hjärtat. Jag har gråtit floder. I går (lördag) när jag fick reda på att farfar hade tagit sitt sista andetag grät jag flera timmar i sträck och Micke försökte trösta mej så gott det gick.
Livet går vidare för mej med sorg i hjärtat tyvärr. 
Vila i frid farfar <3
 
 
1 Erica:

skriven


Jag är ledsen att detta liv har tagit din farfar ifrån dig. Tyvärr är livet verkligen orättvist, vänner och familj som vi håller kära kommer att tas ifrån oss. Din farfar har det bra nu och jag kan tänka mig att han har fått uppleva massor, fått fina barnbarn som brytt sig om honom och mycket mer. Gråt nu min vän, sörj hans bortgång och gå sedan vidare med alla vackra minnen ni har tillsammans. Massa kramar, tänker på dig och din familj.

2 said:

skriven

Beklagar sorgen !

3 Sätilaryttaren:

skriven

Vila i frid! Döden är inget man kan förberedea sig själv inför.. Ta hand om dig!

4 Em:

skriven

Beklagar eran sorg <3 Livet utsätter oss för massa motgångar nu och då. åå <3 tomheten som blir efteråt är för jäkligt. Gråt ut din sorg och tänk sen tillbaka på de fina minnen ni fick tillsammans! Kram!

5 Stockholmsjenna.se - Bloggar direkt från Stockholm International Horse Show:

skriven

Jag beklagar sorgen! :( <3

6 Anneli:

skriven

Va fint skrivet. Så såg den lördagen också ut för mig, fast mamma var hos mig. Försöker få det att sjunka in men det går liksom inte. Jag tänker som du, att han nu slipper lidandet och jag vill tro att han är på en, för honom, mycket bättre och smärtfri plats. Men usch vad jag gruvar mig inför begravningen... Nu börjar jag gråta här.

Kram (igen) och vi ses snart.

Svar: Nä usch man fattar det liksom inte :/ Jag gruvar mej också för begravningen. Kram och så ses vi i morgon. /Malin
MalinKalin

7 Josefin Pageryd- hästbloggen:

skriven

Måste säga att jag tycker det är så kul att du bloggar, och delar med dig av olika saker :) En stor klapp på axel för alla bloggare, som dagligen delar med sig av saker som gör en glad. Det är grymt bra jobbat, så måste därför säga hur duktig du är :) Sen önskar jag dig stort lycka till med bloggen och allt i livet :) Glöm inte bort vilken fantastisk person du är! KRAM / www.pageryd.se

Kommentera här: