Packar

I dag satt jag och Petra ute på lunchen i våra solstolar och stekte fläsket lite. Det tog rätt bra kan jag säga för jag blev röd efteråt. Får hoppas att det blir brunt istället för rött snart :P

Springer runt som en yr höna nu och försöker packa allt jag ska ha med hem över helgen. Ska ju ha med en massa smink och grejer för jag ska sminka syrran till balen på fredag. Just ja fixa naglarna ska vi göra också. Jag får bara inte glömma nåt för då är jag dödens haha :P

1 Sara:

skriven

Fin :)

2 Anonym:

skriven

tack jag gillaren:D

3 malin:

skriven

Jaa men det vore trevligt.. vi har fått ordning på allt nu iallafall. skönt! så himla mkt man ska flytta och ställa till men fint blir det ju :D

4 josefine:

skriven

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

5 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt än faktiskt. Ska du göra något roligt nu i sommar då? :)

Kommentera här: