Städat och färgat håret... igen

Färgen på min lila slinga försvann efter ca 3 tvättar och då såg den för jävlig ut men jag var till frissan i dag igen och färgade. Så nu är den lila igen. Hon sa att jag har "glashår" så det är nog därför färgen inte sitter så bra. Kanske ska göra en blond slinga nästa gång för det kommer att hålla i alla fall sa hon.

Nu har jag roat mej med att städa lite in för i morgon och ölen ligger i kylen och väntar. I morgon blir det party :)
Det blir avtackning för det är en på jobbet som har slutat. Han jobbade sista dagen i dag. Vi kommer sakna honhom på jobbet.
I alla fall så ska vi ut och äta lite god mat och sen drar vi vidare ut på krogen nånstans.
Akta er för i morgon ska MalinKalin ut och göra huvudstaden osäker ;)



Sorry hinner inte svara på komentarer ikväll. Kanske hinner det i morgon istället :P
1 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Jag vet inte riktigt :p Ska du lura någon idag då? 1 april? :p



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2 nesrin:

skriven

finbild:)

3 Marta - Bloody Mary:

skriven

vill du att den lila slingan ska hålla sej kan du använda färgbomber! det är ju det jag använder så att mitt röda ska fortsätta vara rött! :)

Kommentera här: