Träna igen

Jag har nyss kommit hem efter en joggingtur runt ankdammen. Det var ca en och en halv vecka sedan jag joggade sist. Fan jag som skulle ta tag i det här med träningen nu hehe. Men det har ju varit så fint väder så då vill man ju sola och inte jogga.
När jag kom hem upptäckte jag att jag såg ut som ett stoppljus i ansiktet för det var så jobbigt. Inte konstigt att bilarna saktade ner när dom åkte förbi mej. Dom trodde ju att det var rött på trafikljuset haha
Det kommer nog kännar i benen i morgon gissar jag. Sen gjorde jag sit ups, rygglyft, rumplyft och armhävningar (på knä).
Nu sitter jag och mumsar på vatten melon :)



Det var så varmt i dag så jag dissade joggingtightsen och tog shorts istället. Shortsen är från Adidas, finaste-gå-bort-tröjan nä då bara skoja hehe tröjan är köpt på Rättviksmarknaden och skorna är från Adidas/Stella McCartney.



Mums med vattenmelon!



Hoppsan vilken skillnad på bakgrunden med blixt då :P
1 sofie:

skriven

såg gott ut med melon :D

Kommentera här: