Bra start på 2018

Jag och Nino fick till ett jättebra dressyrpass ikväll! Bra start på det nya träningsåret :) 
Jag fick Hippsons träningsböcker med dressyrövningar i julklapp så vi gjorde några av övningarna därifrån. Först la vi mycket tid på skrittjobbet med serpentiner, halter och skänkelvikningar mot väggen. Sen jobbade vi vidare i trav med serpentiner och skänkelvikningar. Vi gjorde även en krusidullövning ur boken som jag inte kan förklara på ett vettigt sätt utan att rita den :P Det gick bra i alla fall. Sen var han jättefin i galoppen :) 
Vi börjar komma bra överens med hackamoret nu. 

(null)

Helt slutkörd hehe ;) Nino jobbade på riktigt bra! 
En annan som var trött och slutkörd kan ni se, eller ska jag säga lyssna på, på min instagram @miss_malinkalin 
En av unghästarna låg och sov och snarkade hihi. 
1 Ma:

skriven

Har aldrig hört en häst snarka så :))

Svar: Inte jag heller hehe 😂
MalinKalin

Kommentera här: