Gymmet går bra

Det blev ingen ridning igår för Nino blev vaccinerad då. Det blev ändrat för han skulle egentligen blivit det i tisdags. Så istället för ridning körde jag ett hårt pass på gymmet. 
Efter att jag skaffade gymkort igen har jag faktiskt hållt igång träningen rätt bra. Just nu har jag träningsvärk i hela kroppen utom armarna så dom ska jag kötta på med på gymmet ikväll :) 

Efter gymmet igår piffade jag till mej lite snabbt och åkte till Latitude 56 i Uppsala och hängde med mina gamla kollegor från Bil3an Toyota Uppsala. Så jäkla härligt gäng! 

På onsdagen och torsdagen jobbade jag uppe i Kilafors igen. Så onsdagnatt sov jag hos mamma. Det regnade så mycket att vi struntade i att ta en tur med hästarna. Donathello hatar ju verkligen regn. Vet ingen häst som hatar det så mycket som honom faktiskt hehe. Så vi borstade hästarna jättelänge och gosade istället :) 

Jag hann med att hälsa på pappa också. Jag köpte kycklingrullar och fläskfilérullar på vägen dit och så kom Linda och Rickard dit och åt också :) 

(null)

Kommentera här: