Snö!

Jag tycker det är härligt med snö faktiskt även om livet blir lite bökigare ibland ;) 
Det gick väldigt segt på motorvägen en sträcka nära Enköping där det var mycket snö.  Bara att hålla sig i hjulspåren och acceptera sin plats i kön hehe. I vänster körfält var det 1dm snö. Sen när jag närmade mej Västerås var det inte lika mycket snö längre. 

Annars har dagen rullat på bra! Kom hem strax efter kl 18 och har mest slappat och kollat på Det stora hoppet m.m Jag har sovit alldeles för få timmar dom senaste nätterna så jag kände mej lite sliten. Det gjorde Micke också så han somnade i soffan och så sket vi i att träna idag faktiskt. 
Igår däremot körde vi ett bra träningspass på gymmet. Jag har inte tränat på ca en vecka nu så det blev ett helkroppspass. Skulle ju egentligen träna på hotellgymmet förra veckan men det fanns inte så mycket grejer att välja på plus att det var väldigt trångt där. 3-4 pers sen var det ju fullt. Vilade mej i form istället ;) 

(null)

Kommentera här: