Ingen ny sadel

Nä den sadeln som lånades hem fick bara ett nja i betyg så det blev inget köp där. Kikar vidare. 
Jag tränade Nino både fredag och lördag. Han skulle nog behöva komma ut och galoppträna en rejäl sväng. Pysa av sig lite överskottsenergi. Just nu hittar han på att han är rädd för allt möjligt hehe. 
Igår började jag rida en stund men det var huvud och svans rakt upp och vi backade runt halva ridhuset eftersom läktaren var livsfarlig. Det blev liksom inte så mycket vettigt gjort. Efter ett tag kom Erika och Calle och tänkte löshoppa så jag sadlade av och så hakade vi på det istället. Nino fick bara hoppa låga hinder eftersom han bara har löshoppat en gång tidigare men det gick bra i alla fall och så fick han ju springa av sig lite. 

I övrigt har jag varit en riktig latmask i helgen. Förutom att vi bytte kranen i köket så har jag bara legat i soffan, käkat godis och chips och googlat sadelinpassning m.m. Inte varit till gymmet heller. Men man måste ju få ha såna dagar också! :) 

(null)

(null)

1 Vendela :

skriven

Så svårt att hitta sadlar alltså.. :/

Svar: Ja skitsvårt :/
MalinKalin

Kommentera här: