Testade nya padden!

Igår dressyrade jag och Nino lite lätt på utebanan. Han har vilat nu en vecka efter distanstävlingen med Stefan. Som sagt blev det ett lätt pass för att bara mjuka upp lite. Nino var lite kort i steget och stel så han kanske fick lite träningsvärk efter tävlingen. Han blev hyfsat mjuk på slutet i alla fall :) 


Ikväll ska vi också dressyra lite lätt. Får se om han känns bättre från start då. 

I alla fall så måste jag spoila ett av köpen från Strömsholm. Jag köpte nämligen en padd från Acavallo som jag ska testa ett tag på Nino. Donathello ska också få prova den. Jag får väl skriva nån form av recension sen när jag haft den ett tag. Första intrycket var väl att den känns lite klumpig men Nino verkade ju inte tycka illa om den så vi kör på det ett tag. 

Kommentera här: