Edsbyns Ridklubb 50 år!

Vi går vidare i storyn om min helg hehe ;) 

Jag kom iväg lite sent från tävlingen men lyckades köra in några minuter. Ca 18.17 parkerade jag hemma hos mamma och på 9 min hade jag duschat (ej håret, fanns inte tid för det), bytt kläder och sminkat mej fort som fan. Det måste vara rekord för min del! 18.26 satt jag i bilen igen och åkte till festen. Klev in där ca 18.30 (festen började 18.00) när folk som bäst minglade runt med en fördrink i handen. Puh! 
Jag missade inget direkt så det gick ju bra det där ;) Mamma tycker mina tidsplaneringar är helt galna haha. Undrar varför?! 

Det vi firade var att Edsbyns Ridklubb fyllde 50 år :D 
Festen var jättebra ordnad! Många roliga detaljer t.ex. var namnen på ridskolehästarna genom tiderna skrivna på bordsdukarna, ett bildspel med bilder på tävlingsekipage och bilder från olika händelser på ridklubben under åren som gått. Sen hade dom fixat en frågesport med kluriga frågor från bl.a. Tävlingsreglementet. Även en musik-quiz stod på schemat och lite annan underhållning. 
Vi fick grillbuffé och jordgubbstårta till efterrätt. Mums! :) 
Superbra ordnad fest och det var hur trevligt som helst! 

En hästig goodiebag ;) 

Grillbuffé :) 

Edsbyns Ridklubb 50 år! 

Jordgubbstårta till efterrätt. Mums! :) 

Kommentera här: