Söndagen

Igår kändes det som jag fick mycket gjort! Jag och Micke var ut på en promenad igen. Nu har jag varit ut på promenad fredag, lördag och söndag. Bra med lite frisk luft!

Sen lagade vi matlådor för hela veckan. Alltid storkok här på söndagarna. 
Efter det har jag storstädat marsvinsburen och klippt klorna på dom. Tvättat, diskat, plockat undan grejer, färgat hårtopparna lila igen. Får färga dom en gång i veckan eftersom det släpper mycket lila färg när man tvättar håret. Den här gången tog jag en mer "rätt" lila färg, den förra blev ju för blå enligt mej men båda är från Manic Panic. När jag beställde hårfärgen klickade jag även hem sån där svart ansiktsmask som man drar av som är så populär nu. Testade den igår och fasen vad ont det gjorde att dra av den. Det var som om man vaxade ansiktet. Allt smått fjun i ansiktet följde med den svarta masken men jag tror fasen inte en enda pormask följde med...
Ingen höjdare tycker jag i alla fall. Men man måste ju prova ;) 

Igår hann vi ut när solen var framme :) 

Kommentera här: