Söndag

Jag körde lunchpromenad och utegym idag igen men den här gången körde jag lite tyngre. Det fick bli knäböj, marklyft och latsdrag igen. Benen fick jobba bra så det var lite svårt att gå i trappor sen hehe. Välkommen träningsvärk ;) 


Sen har vi städat nästan hela huset och börjat plocka undan allt julpynt. Bara ljusstakarna och julstjärnorna kvar. Måste köpa fler fönsterlampor så det inte ser så mörkt och tråkigt ut i fönstren sen. Jag vill ha lampor i alla fönster men just nu har vi bara det i fönstren ut mot vägen och i två fönster ut mot sjön. Måste ju hitta nåt som faller oss i smaken också. 


Här har vi kvällens mat. Vi testade en gratäng från min kokbok jag fick i julklapp. Gratängen blev jättegod! :) 

Avslutningsvis har jag färgat hårtopparna lila igen. Nästa helg ska jag hem till Edsbyn och hälsa på. Jag ska passa på att klippa och färga håret. Då kapas 40-50 cm av håret! Från muffhöjd till tutthöjd hehe ;) 

Ska bli skönt att klippa sig faktiskt! 

Kommentera här: