Onsdag

Det blev hästfritt för mej idag för jag och Micke åkte och kollade på innerdörrar efter jobbet. Vi hittade väl inte riktigt det vi sökte...

Toa-dörren är rätt så smal så utbudet var begränsat och på dörrarna som var målade var ytan inte så fin. Den var liksom lite skrovlig istället för slät och fin som man vill ha. Det fanns omålade dörrar också men det skulle ju vara skönt att slippa måla och bara montera. Vi får väl leta vidare. 

Annars då. Vilket jäkla skitväder det blev! Blåsigt som fan plus snö/regn. 
Tur man inte är rökare idag säger jag bara ;) 
Vi måste verkligen byta fönster också för det blåser inomhus nu... Jag skojar inte! Sitter man i soffan så kommer det vindpustar från fönstret. Så jag har gått invirad i en filt sen vi kom hem hehe. 
Vi hade ju tänkt byta fönster innan vintern men det strulade så mycket med offerter och sånt så vi sket i att beställa därifrån. När vi väl bestämde oss för att strunta i det var det ju redan vinter så nu väntar vi till våren istället och beställer fönster från nåt annat företag. 
Ibland vill jag bo i lägenhet igen och bara kunna ringa vaktmästaren som fixar allt. 

Nä nu är det dags för den här tröttisen att göra sig i ordning och sova :) 

1 Mirre:

skriven

Fint sminkade ögon, samt här har det också snöats fritt

Kommentera här: