Nya frillan!

Vilken helrenovering det blev av mej i helgen! :) 

Klippte håret 40-50 cm, färgade håret, färgade fransar och bryn. Jag har inte klippt håret sedan juni eller juli 2014 så det behövdes verkligen. 4,5 h var jag hos frissan. Det blir ju så när man ska färga ombre plus lite annat. Det var första gången jag testade att färga fransar och bryn så det var lite kul. Vilken skillnad det blev! Jag blir ju förvånad varje gång jag ser mej i spegeln för jag ser sminkad ut hehe. 

Just det jag måste bara berätta om "förklädesmannen". Det är en man som har nån form av störning som är helt tokig i förkläden av nån anledning. Han går in i butiker och hos frisörer m.m och tigger åt sig förkläden. Han ger sig inte och vägrar gå innan han har fått ett förkläde. Lite läskigt tycker jag :P 

Åter till nya frillan ;) 
Känns jäkligt skönt att ha normallångt hår och slippa fastna överallt med det hehe. Hårtopparna är inte rosa även om det ser ut så på nya bilden. Dom är lila som går mer åt det rosa hållet än åt blått. Här kommer lite bilder!

Från det här...

Till det här! :) Ser ni fransarna och brynen också?! Här är jag helt osminkad, bara färgat fransar och bryn. 

1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Jättefint! Var fint innan också men minns själv hur jobbigt det var med så långt hår

2 Sara:

skriven

Jättefint!

3 JF:

skriven

Snyggt!:)

Kommentera här: