Helgens gymträning

Hej och hå! 

Här är det full rulle som vanligt när man är i Edsbyn. Jag tänkte börja berätta lite om helgens gymträning. Jag följde med mamma till hennes gym och tränade igår och idag. Igårkväll körde jag slut på benen och idag körde jag slut på överkroppen. Fasen vad otränad jag är! När jag kommer hem till Rimbo igen måste jag verkligen förnya gymkortet och sparka mej själv i röven så jag kommer igång med träningen igen! Fan vilken träningsvärk jag kommer få :P 

Här får ni en smygtitt på nya frillan och färgen. Mamma är med i bakgrunden också ;) 

Här har jag härjat runt i maskinerna i helgen :) 

Nu ska jag och Linda ut med hästarna en sväng innan jag åker till Rimbo igen! 

1 Karolina Nilsson Grenabo:

skriven

Jättefint hår! Lycka till med träningsvärken :)

Kommentera här: