Två kap!

Förra veckan gjorde jag två riktiga kap på Stadium! Micke skulle köpa täckbyxor till isracingen så vi tog en liten shoppingrunda i Uppsala efter jobbet. Det tog ca 2,5 h för honom att hitta täckbyxor som han ville ha och jag hittade mina kap i första butiken sen var jag klar ;) 



Dom här skorna med fluffig insida hittade jag på Stadiums barnavdelningen ;) Det var rea så dom kostade bara 250kr så det var ju bara att slå till! Jag tror 37 (min storlek) är största barnstorleken så ibland har man tur. Jättesköna och mysiga är dom <3

Sen hittade jag den här guldglittrande (!!!) sport-bhn, också hos Stadium. Även den var på rea. Måste börja byta ut mina gamla för dom har blivit slappa i resåren och sitter inte så bra längre. Nu känns livet genast mycket glammigare haha ;) 

Kommentera här: