Hårfärg och hästföreläsning

Började dagen med en promenad. Tänkte köra lite i utegymmet igen men jag har fått belöningsvärk (träningsvärk haha) efter gårdagen så ja struntade i det. Måste ju kunna röra mej i morgon när det är Sofia-träning med Nino ;) 



I fredags när vi storhandlade på Ica Maxi i Uppsala hittade jag den här hårfärgen (Loreal Colorista) och var ju så klart tvungen att testa. Så idag har jag grejat med hårfärgning. Det blev rätt bra faktiskt. Ungefär lika mörk/ljus som det blev hos frisören fast mer lila än åt det rosa hållet så jag är nöjd :) 



Sen ikväll har jag varit på föreläsning om hästens hållbarhet. En jätteduktig veterinär som heter Mia Svensson var det som pratade. Hon var jättebra att lyssna på så fast vi lyssnade på henne i 2,5 timme var jag inte ens i närheten av att bli trött. Väldigt glad att jag åkte dit! 

Kommentera här: