Fredagsmys och träningslördag

Igår blev det verkligen fredagsmys! Jag och Micke började med storhandling efter jobbet och åt en varsin semla i bilen på vägen hem ;) 

När vi kom hem gjorde vi tacos som jag hade tjatat till mej hehe. Micke är inte så imponerad av tacos men jag älskar det. Resten av kvällen blev det chill i soffan framför tvn. 

Idag har jag tagit en långpromenad och så härjade jag runt lite i utegymmet. Körde marklyft, knäböj, latsdrag och axelpress. Jag har haft ont i axeln till och från under ca ett år så jag har inte tränat axlar på väldigt länge. Shit vad klen jag var! Just nu känns axeln bra och har gjort det i några veckar så jag ska börja träna axlar igen lite försiktigt tänkte jag. 

Nu ska jag byta om och åka till stallet för ett lätt dressyrpass med Nino :) 
Vi hörs! 

Promenad vid sjön :) 

Utegymmet :) 

Kommentera här: