Veckan som gått

Det låter så jäkla klyschigt men fasen vad dagarna och veckorna swishar förbi! Hinner ju inte ens med hälften av allt jag tänkt göra. Senaste två veckorna har jag jobbat 12 h per dag nästan varje dag så veckan som kommer ska jag verkligen försöka få en lugn vecka så jag kommer ikapp med livet lite. 

Jag har hunnit träna Nino några dagar den här veckan i alla fall. Vi testade hackamoret med ringar istället för skänklar. Det gick hyfsat. Lite svårstyrd men han var ganska stilla med huvudet i alla fall. Behöver säkert träna mer med det för att få in rätta snitsen. 
Vi hann även träna med Nova-bettet en gång till. Ingen wow-känsla den gången heller men bättre än fösta gången. 

Styrketränat har jag också hunnit med några gånger. Bl.a. benen fick sig en rejäl omgång så jag knappt kunde gå i trappor sen hehe. 

Wallby Trädgårds julmarknad hann vi med förra söndagen. Massa fina blommor överallt plus lite annat smått och gott. Jag köpte i alla fall en julgrupp som jag säkert hinner ha ihjäl innan jul eftersom mina blommor endast får vatten en gång i månaden om dom har sån tur att jag kommer ihåg det ;) 

I fredags var jag till Göteborg på julbord med jobbet. Vi bodde på Scandic Crown sen var vi till Gökboet som hade typ "Fångarna på fortet". Kul! Efter det piffade vi till oss och var till Tvåkanten och åt julbord. Jättemysigt ställe och god mat! :) 
Sen gick vi till Palace tror jag det hette och dansade. Stället fick ett nytt smeknamn nämligen Jurasic Park eftersom det var en hel del äldre tanter och gubbar som var ute och jagade lammkött haha. Det var väldigt blandad musik där så det fanns nåt för alla. Det var allt ifrån Tomas Ledin och AC/DC-låtar till Boten Anna och Alla som inte dansar är våldtäktsmän. 

Här kommer lite bilder från Wallby Trädgårds julmarknad :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: