SM-sportkörning 2017 dressyr

Jag och mamma trivs väldigt bra här på vårt hotell i Västerås. Stort fint rum. Det är som en liten lägenhet. Det är till och med två spisplattor och en liten köksbänk med diskho bredvid. Jag tror faktiskt att vårt hotellrum är större än min lägenhet jag hade i Falun när jag pluggade där. 


I alla fall så tänkte jag visa lite bilder från dressyren igår. Idag var det maraton och i morgon är det precision. 
Vi såg ju som sagt inte alla i dressyren eftersom vi kom fram till Sala efter lunch igår men några bilder blev det i alla fall. Imponerande vilka duktiga ekipage. Kan ni liksom tänka er att dom gör skänkelvikningar (heter det ens så i körning?) i dressyrprogrammen när dom kör häst. Skitsvårt ju! 

Publiken fick sitta i ett stort partytält eftersom det regnade då och då ifall ni undrar vad det är runt om på bilderna. 

Kommentera här: