Slut på semestern!

Jajamän nu är det slut på semestern och back in business igen! Jag har inget emot att börja jobba igen faktiskt :) 

Nu åker jag runt till kunder och hälsar på och frågar hur semestern har varit. Rätt lugnt alltså.
Dock hade jag lätt kunnat vänja mej vid helgens hotellfrukostar. Så skulle man ha det varje dag! När jag är hemma orkar jag ju aldrig ta fram så mycket gott och framför allt så kliver jag upp så sent som möjligt så jag skulle ändå inte hinna äta så mycket hehe. Det blir bara en macka eller kvarg/yoghurt i farten liksom. 
Ja ja det dröjer inte så länge tills jag ska bo på hotell igen. Jag och mamma ska nämligen på EM i Göteborg! Den veckan flyger jag först till Danmark på onsdagen för ett möte med resten av säljarna och tecknikerna i Skandinavien. Så då blev det ju en hotellnatt och frukost där. 
Sen åker jag över till Göteborg på torsdagen och möter upp mamma och då bor vi på hotell tills på måndagen. Så det går ingen nöd på mej, jag får ju några hotellfrukostar då ;) 

Har ni börjat jobba igen efter semestern? 

1 Mamman:

skriven

Jag har börjat jobba och det känns bra :) Telia har havererat här på Byn :( Det är därför det inte går att ringa hit.

2 Mamman:

skriven

Fick nu reda på att Telia tror att problemet ska vara löst 13 augusti kl 15.00. Kul värre :(

Svar: Det var ju väldigt specificerat med 15.00 haha ;)
MalinKalin

3 Jf :

skriven

Jajjemän första arbetsveckan gjord ^^ alltid skönt att få in rutiner igen

4 Jf :

skriven

Jajjemän första arbetsveckan gjord ^^ alltid skönt att få in rutiner igen

Kommentera här: