Ändrade planer

Fram tills ca kl 17 idag trodde jag att jag skulle tillbringa min helg uppe i Edsbyn. Men då fick jag ett samtal att det var en som hoppade av resan med några kunder till Nürburgring i Tyskland i helgen så jag fick åka istället om jag ville. För er som inte är bilintresserade så är det en väldigt känd racingbana. 

Så nu springer jag runt här hemma med färg i håret samtidigt som jag packar. Dessutom blev det fel stavning på mitt efternamn när det ändrades på biljetterna så jag måste åka extra tidigt i morgon och försöka fixa det annars kanske jag inte får gå på flyget. Dom har stängt nu så går inte ringa och fixa. Hej och hå! Ska bli jävligt kul i alla fall :D 

Just det! Biten är tillbaka i stallet igen så vi gick en liten runda så han fick beta i diket. Mer om Biten en annan gång. 
Vi hörs! 

Kommentera här: