Lovisedalsritten 2017

Så där ja, nu sitter jag hemma i soffan och äter mat och tinar upp mej själv. Det skulle ju vara sol hela dagen idag men det kan man ju inte påstå att det blev. Tur man har varit med förr och vet att det kan bli kallt att sitta ute och vara funktionär. Tog på mej mycket kläder tyckte jag men skulle behövt ännu mer. Några av tjejerna hade inte ens jacka på sig. Dom frös kan jag lova!

Ena sekunden var det sol och nästa sekund var det blåsigt, molnigt och snöade/haglade. 

Biten var ju med och tävlade idag men jag missade honom totalt för jag hade fullt upp med att skriva vilka tider alla kom i mål/paus. 
Millan hann jag i alla fall klappa och pussa för hon gick ut och kom i mål bland dom sista :) 

Här är Anne och Millan och deras kompisar på väg till starten :) 

Gott med en massa mumsigt när man jobbat klart för dagen. Millan kämpade på bra :) 

Kommentera här: