5 dagar i Danmark

Jag hade ju egentligen tänkt blogga från Danmark men blogg.se appen vägrade funka. Vet inte om det var problem med den allmänt eller om det var bara för att jag inte var i Sverige. 


Igår när jag landade på Arlanda var det flera poliser som gick runt där med hjälmar, västar och vapen. Jag visste inte vad som hade hänt då men hörde folk prata överallt om det. 
Det är fruktansvärt det som hänt och jag tänker på dom drabbade. 

Jaa hur skriver man vidare på ett inlägg efter det här...?
Jag och Micke hade bestämt att vi skulle åka och shoppa i Täby centrum så det gjorde vi idag. Vi tänker inte vara rädda och stänga in oss. Vi ska fortsätta leva våra liv <3 

Den här veckan har jag jobbat på PPGs träningscenter i Danmark och varit med på två kurser. Den första var både teoretisk och praktisk inom billackering. Jag har antecknat en massa och studerat han som höll kursen för att lära mej inför att själv ha kurser i framtiden. I det praktiska fick jag vara delaktig och svara på några frågor från deltagarna m.m. 
På den andra kursen var det teoretiskt om lite annat bland annat LEAN och 5S som är väl känt för att skapa ordning och reda. 
Jättebra kurser!

Jag fick ett fint hotellrum på top floor, 18e våningen med egen hiss dit upp och allt. Jättefin utsikt över Köpenhamn! Hade mamma varit här hade hon inte vågat gå i närheten av fönstret för hon är så höjdrädd ;) 

Pågående kurs i lackboxen. 

1 Mamman:

skriven

Men fy va onödigt högt upp. Där skulle jag inte våga sova :(

Svar: Hihi ;)
MalinKalin

Kommentera här: