27 h i Edsbyn

Ja som ni ser på rubriken så blev det en snabbvisit i Edsbyn och jag måste säga att jag var riktigt effektiv ;) 

Igår när jag kom fram till Edsbyn åkte jag och syrran till farmor för att fira henne i efterskott. Sen åkte vi till mormor och morfar och åt pizza och kollade på hockey. Lindas sambo Rickard och mamma kom också dit. Sen sov jag över hos mamma. 

Idag testade Linda att tömköra Donathello med skygglappar på huvudlaget och det gick bra. Jag var med också ifall han skulle tycka det var konstigt men det gick bra. Snuttan fick vila för hon fick en lös sko igår och råkade trampa in tåkappan i hoven. Som tur var kunde hovslagaren komma och fixa det fort men hon fick vila idag. Hon var lite varm i hoven men haltade inte. 
När vi var klar med hästarna åkte vi till pappa och hälsade på sen åkte jag mina 30 mil tillbaka till Rimbo igen. Jag är så van att åka där emellan nu så det känns inte som att det tar så lång tid längre. Känns bra att jag hann hälsa på alla :) 

Kommentera här: